Wacana Aku Nak Kahwin Bersama Bro Wacana!

Salam guys!!!

Saat berwacana sudah tiba. Lama aku tunggu saat nih! Hehehe... Kalau korang nak join, korang klik je banner bawah nih...

create your own banner at mybannermaker.com!


wacana kali ni, kita nak bercerita tentang hantaran.. Kepada my future hubby you should read this!! Hehehe... Kalau mak aku baca nih, konpem kena tuduh gatal gelenyang nih...hahahaha...

Wacana Aku Nak Kahwin! Ni senarai hantaran idaman aku...

Aku ni tak suka majlis yang besar dan melibatkan pembaziran. Termasuklah bab hantaran nih.. Kalau boleh, bersanding pon aku taknak.. Sekadar akad nikah dan kenduri dah cukup dah. Tapi zaman sekarang, kalau buat pesyen cenggitu,sumpah banyak la fitnah yang korang dengar nanti..hehehe... Ok, stop melalut!!

Aku taknak hantaran banyak-banyak.. Nak 5 dulang berbalas 7 jer... So, dari sidia 5, aku bagi balik 7.. Semua pakai tema hitam,merah.. Biar pelik sikit..hehehe...

Senarai barang hantaran yang aku nak bagi.

1. Cincin
2. Al-quran, so kami boleh mengaji sama-sama nt.
3. Sepasang baju Melayu dengan songkok sekali. Lengkap!
4. Sejadah. Biar dia boleh guna untuk jadi imam aku nanti.
5. Jam. Biar kami ingat setiap detik perkenalan dan hubungan kami berdua..
6. Handphone. Tu untuk dia contact aku bila kami berjauhan. Nombor tu antara kami berdua jer.
7. Nak bagi kasut jer...hehehe..

Tu dari aku kepada dia. Yang bawah ni senarai yg aku nak dari dia..kalau dapat, syukur..kalau dapat yang lain pun syukur..hehehe..

Aku nak, dari dia tema hitam pink! Hehehe.. Menyerlah gak tu...

1. Cincin
2. Al-Quran.
3. Telekung.
4. Handphone.
5. Duit mas kawin n hantaran..


Design, belakang citer... Hehehe...

Tu je la yang aku idamkan kot.. Simple tapi bermakna... :p..

Selamat berwacana ye korang!!!

P/s: kalau dapat laptop baru sebijik best gak! Nak apple kena geget tu!! Hehehe...

:p

Comments

Unknown said…
oklah. nak gi masuk meminang esok :p
Mambang Terbang said…
wahhh..menarik nii.....mambang nak jadi bro wacana lahh xD hahahax....gurau2 je nnti kne tduh gatal lakk..wakakaka...ape2 pun farah dah ade calon dihati ke :) hehe..

http://violencexx.blogspot.com/
Unknown said…
Ali Khancan... Hahaha... Sila sila... Kah kah kah!!!

Mambang terbang.... Of coz.....ada!!! Hehehehehe

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Apa itu SOM TAM?

Siapa nak bela HARIMAU?