DATING WITH OPET & AKTIVITI BILA HUJAN

HUH!!! salam guys!!!!

Hari ni, balik dari kelas aku terus rasa macam nak update aktiviti aku hari nih. Even korang taknak pon baca pasal cerita aku, tapi aku nak cerita gak!!!! hahahaha…..

Pagi-pagi lagi aku dah ada kelas. Pagi tu tak pagi sangat la sebab kul 10.00am, kelas Web Aplikasi with Mdm. Latifah. Dalam kelas tu aku agak blur sebab aku pon tak tahu aku pikir pe, yang pasti semalam aku tido lewat so bila bangun otak aku TOINKKK!! cket.. Bak kata member aku “habislah kalau budak ni tak tidur…”. Ape yang habis pon aku tak tahu, “entah la nyah, mak rase mak ok jer…ahaks!!!”. Yang pasti, sekarang ni aku bukan nak citer pasal kelas. Tapi aku nak cerita sal OPET, BF baru aku….. sape OPET??? meh aku tunjuk….hehehehe….

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

jaja&opet

haaa….ni dia OPET…..bukan yang besar tu yer, tapi si kicik yang tomel-tomel uhh!!!! Kalau tgk yang besar tu, name dye JAJA yer…tuan kepada si Opet nih… wat masa ni, aku tak mampu lagi nak beli Sugar Glider ni sebab harga dye agak best dan aku nak beli guna duit aku, bukan mintak duit mak ayah yer, kawan-kawan…..hehehehe

 

Semalam ada gak aku search info sal Sugar Glider ni, setahu aku Sugar Glider ni bukan berasal dari Malaysia ye anak-anak tapi dari Australia, New guinea dan kat pulau pulau di Indonesia. Errmm…agak-agak Opet ni dari mane eyk?..Kalau dari Australia mesti dye tak reti cakap Melayu kan? patot la tadi aku panggil dye tomel-tomel dye wat tak reti jer….huhuhu…Maklumat lebih sal Sugar Glider nih, korang boleh tgk kat blog nih Lanun Sepet yer… Sebab aku ni pun bukan rajin sangat nak cerita sal sugar Glider nih, aku nak cerita sal kecomelan beliau jer..hehehe…..

Aku suka sangat bila Opet ni tido kat atas tapak tangan aku tadi, best & lembut jer ase….tapi tu la, boleh si Nas member aku tu kata bulu dye best kalau buat carpet.Otomatik aku cakap “kau nak bunuh baper ribu ekor nak wat carpet tu kak oi!!!!”…hehehe….last2 kiteorang gelak jer….tapi Opet ni sangat comel, dan lagi comel bila dye melompat atas Nas tadi. Meraung si Nas nih di buatnyer…..(hurm…Opet Opet..hang ni nakal naa)…hehehe….

Ni ada gambar aku pegang Opet tp sorry la Quality gambar agak kureng due to my camera yg murah jer….huhuhu….

IMG0510A

 IMG0511A

 IMG0531A IMG0533A

Comel kan kan kan??? hehehehe….Even baru kenal, Opet ni rapat ngan aku n manja ngan aku..jangan kata geget, cakar pon tak tau!!! sebab tu I suka Opet….Owh, BTW aku nak gak bagitau kenapa nama dye Opet…kalau ada yang tengok cerita Geng Upin & Ipin Pengembaraan Bermula, korang mesti ada perasan sekor binatang yang serupa macam Opet n nama dye Opet…comel kan opet tu!!! hehehe…..Tak cayer, tengok nih!!!!

wd_geng_dikampungHaaaa…..same tak? same tak????

Okeyh!!!! stop talking about OPET!!!

masuk citer aktiviti hujan aku hari ni plak….

Petang tadi aku ada kelas final project…dan setiap kali pas kelas petang, mesti hujan dan setiap kali sebelum hujan, mesti kiteorang sempat singgah kat gerai depan fakulti kiteorang dulu untuk makan-makan n minum. Cuma hari ni aku terasa amat lah menarik bila abang yang kerja kat kedai makan tu dengan penuh gentleman nyer amik payung yang besau gedabak tu, g amik student yang kt depan fakulti….memang tabik arh!!!! mula-mula aku ingatkan dye nak cover stall burger jer, rupa-rupanya amik orang….aku sempat snap 2 gambar jer…nii diaaa…….

DSC01103dan ini…..

DSC01104

sorry gak coz Quality memang x memuaskan….tapi ok la tu, takyah aku susah-susah nak sensor muka orang tu sumer kan….lagipon aku memang tak baper nak minat edit gambar nih…  

To abg Skirt (aku pggil abg skirt)

“Memang cayalah!!!!hehehehe”

 

Bila hujan dah reda, kiteorang pun gerak balik…tapi sepanjang perjalanan tu, sempat lagi kami bergedix snap gambar kat tengah jalan wat macam itu jalan kami yang punyer….ahahahahaha!!!!!

DSC01105

DSC01107 

alamak!!!! nad ko terlindung!!!!

 

DSC01108

turn aku plak ade dalam gambar…hehehehe…

 

DSC01109

mel kate, nampak cam laki??? laki ke???huhuhu

 

Haa…tu je la aktiviti terlarang yang kiteorang sempat buat….heheheh….sungguh 18!!!!! ahahahahah……lagi 2 orang member takde sebab awal-awal dah balik…kalau ade, mesti lagi havoc!!!! nana * nana, next time sume kene ade eyh!!!! hehehe….

OK lah!!!! GTG!!!!!

entry kali ni cam membosankan sebab aku tak banyak idea nak taip!!!!!

Daaaaa…….salam…. :)

Comments

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Apa itu SOM TAM?

Siapa nak bela HARIMAU?