pesanan untuk orang yg aku sayang…

salam semua,

Lately ni tak tahu kenapa banyak sangat mende jadi….lagi2 masalah kesihatan yg semakin teruk and berat ni kan… kalau dah ni ujian Allah utk aku, aku terima…mungkin ada hikmah disebalik kejadiannya….hurm…redha je…

tak tahu kenapa sekaran ni jiwa aku rasa bercelaru, aku cepat tersentuh and senang sangat nak menangis..tibe-tibe aku rasa macam aku akan berpisah dengan semua orang yang aku sayang..aku rasa macam dah tak ada ape-ape untuk aku lagi..ntahlah, mungkin itu bakal terjadi ataupun sekadar mainan perasaan… sekarang aku bahagia walau terasa pedihnya tp aku terima kerana ini yang aku pilih…kalau boleh aku nak buat semua orang bahagia tapi aku tahu aku tak mampu…cuma aku bersyukur sangat-sangat bila aku mengharapkan sorang sahabat aku ni dpt pointer 3.0 ke atas dan sem lepas dia berjaya dapat >3.0…aku bersyukur sangat-sangat terasa seperti Allah dah makbulkan doa aku….syukur Alhamdulillah…

Suddenly, ase macam aku nak pesan macam-macam kat kawan-kawan n sahabat yang aku kenal n sayang…

korang, jagalah diri elok2 yer…yang Muslim, ingat Allah…kita tak sempurna dan sering terlupa, tapi janganlah kita lupakan DIA sebab DIa sentiasa ada untuk kita… jaga makan minum tu, jangan tak makan pulak…nasihat mak ayah, korang dengarlah yer sebab apa yang mak ayah kita buat tu bersebab…mak ayah sayangkan kita…jangan kecewakan mak ayah..belajar rajin-rajin….kalau yang dah kerja tu, kerja elok-elok cari rezeki yang halal..jangan nak dok menteng je keje nyer….x elok tau makan gaji buta…x berkat hidup…

yang girls, jaga maruah diri kita dan yang boys, jaga makwe anda tu cm anda jaga diri sendiri…jangan jadi macam pagar makan padi…huhuhu….

to my sayang, orang mintak maaf sbb selalu sakitkan aty awk or tipu awk or x layan awk..org mintak maaf sangat-sangat..tp camne pon terima kasih sebab sayangkan saya….huhuhu…saya pon sayang awak jugak!!! kalau ada rezeki, 091011 ni kita tunang yer sayang..kalau lewat pon xpe, mungkin belum sampai jodoh…xpe, saya redha jer….

to my abg yg sorang tu, jaga diri elok-elok n JANGAN lupa makan…MAKAN tu penting tau n abg kena jaga…sy nak pesan 1 mende yg penting “find someone that make u happy, ok!!!”…jangan nak sakitkan aty ngan orang yg perangai cam hampeh…menghabiskan beras jer…hhuhuhu…rokok, sila kurangkan yer……MEROKOK TAK BAIK UNTUK KESIHATAN!!!!

to my family, im sorry for all my wrongs… farah dah cuba buat yang terbaik n farah harap semua boleh maafkan farah n halalkan makan minum farah yer..farah sayang semua………

 

ase macam dah habis jer…ape-ape pon UTAMAKAN KESIHATAN ANDA DAN INGATLAH ORANG YANG TERSAYANG…..

oklah…dah maghrib….cukup la melalut….daaaaa……

Comments

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Siapa nak bela HARIMAU?

Apa itu SOM TAM?