Tuesday, June 21, 2011

Siapa nak bela HARIMAU?

Assalamualaikum guys,
aku nak buat iklan nih.. hehe.. tadi member aku tanyer siapa nak bela harimau tak. Aku tak suka harimau tapi aku suka ular sawa yang warna kuning tu. Sedap di pegang dan dipicit kepalanya.. ehehehe… :)
Sekarang aku nak tanye korang, nak tak bela anak harimau? ehehehe… comel weyh..

Kalau korang nak, boleh Klik SINI !!! jom la kita sama-sama tolong perlihara dan pulihara kehidupan liar untuk anak cucu cicit kita tengok masa akan datang nanti.. hehe.. Kalau korang bela, aku nak p umah korang bermanja ngan harimau nih… ehehehe. :)
Sekian,


:Thanks habibul_ambia for the info : :)


13 comments:

cucu umie said...

xnak bela lah.. tkot2.. tpy kt uar ngre ad jer yg bela harimau nie..

Siti Farah said...

ni anak lagi, leh latih bg jinak.. wat cm ank kucing... ehehehe... :p

hyemynameisrasyid said...

hush.,maunya harimau tu besar nnt ngap kita.,hehe
takot oo.,
hehe~

Siti Farah said...

hyemynameisrasyid: sebelum dye ngap kite, moh p anto ke zoo.. hehehe

miszNienAinA said...

salam..

tumpang lalu =)

auummmmmmmmmmmmmm...

Siti Farah said...

hye miszNienAinA : sila sila.. ehehehe

che sakinah said...

seriously saya teringin sangat nak bela harimau. rm30 je pun sebulan.. insyaAllah mampu. tapi mama saya pula tak bagi... huuuhuuuhuu..

Siti Farah said...

@che sakinah hehehe.. sy plak kalau boleh nak bela ular.. lagi comel.. :p

Iqbal Adnan said...

boleh bela macam tu je ke ? xperlu ada lesen ? kalau perlu , procedure mcm mne ?

Iqbal Adnan said...

mohon respon dgn cepat :D

Nuru Izzati said...

Saya nk bela harimau tapi tak tahu nak beli dekat mana kalau boleh saya nak yang masih baby lagi. Tapi berapa harga seekor dan mcm mana nak dapatkan lesen penjagaan harimau?

Shahril Murni said...

Assalamualaikum ok saya serius nk bela.. sebab bosan.. ada pakwe pun x guna.. curang.. nk bela.. sebab xde adik beradik.. kalau ada info saya.. 01117548853

Shahril Murni said...

Assalamualaikum ok saya serius nk bela.. sebab bosan.. ada pakwe pun x guna.. curang.. nk bela.. sebab xde adik beradik.. kalau ada info saya.. 01117548853