Bila Uninvited Cik Anon datang mengganggu

Assalamualaikum guys,

giler lama tak update kan... ehehe.. well, wifi got problems. Ni pon pinjam laptop dan broadband Cik NANA untuk mengupdate seketika. Sekarang ni agak sibuk dan letih. Pagi dari 9am-5pm ada training, balik petang jer dah letih. So, agak sukar nak mengadap blog sekarang nih. Kena plak dekat bilik sendiri takde line broadband, lagi la panas.. entry tersimpan pon tak sempat nak pos.. Kesian Weyh!!!

Tadi, bukak comment tengok ada komen dari cik Anon.. Haih!!! PAnas jer hati. tapi sabar jer.. Lantak pi dia nak kata apa. At least dia ada jugak kesempatan nak singgah blog aku ni kan.. ahahahaha... Kita harus sentiasa berfikiran positif yer anak-anak, baru lah kita tak marah marah.. ehehe

Disebabkan aku dah taknak terasa hati atau apa, aku disable kan COMMENT DARI ANONYMOUS . harap maaflah yer. Saya berblogging ni bukan nak bergaduh dengan siapa-siapa. Kalau setakat nak bergaduh kat alam siber, tak kental la camtu bebb.. Pe kata dok berbincang depan-depan, baru leh bertentang mata dan bersua muka. Silap hari bulan, musuh siber boleh jadi kawan.. ahahaha..

Ok lah, aku taknak cerita panjang pasal nih, nanti Cik ANON tu bangga pulak bila dia jadi bahan entry aku yang tak seberapa nih.. huhu..

Bye korang!!! :)

Comments

Dayana Z said…
haha xpe2 sabar, anon pun kasik traffik :D

sis, bole tak tolong stop follow pastu follow balik blog dayana ni sebab da tuka link :D, hee. sorry

http://shawlstoriie.blogspot.com
mykhalis said…
cik anon jeles la tue
Unknown said…
dayana Az : hehehe... baiklah..

Khalis : ntah apa yg di jeleskan pon taktau...ehehehe

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Apa itu SOM TAM?

Siapa nak bela HARIMAU?