Mega Bloglist Umar FaruQ

 

Assalamualaikum guys,

Satu hari tak update dan tak blogwalking rasa semacam plak. Semalam aku balik kolej dan baru petang tadi sampai rumah. Wifi plak kejap ade kejap takde, ni ade sikit ni boleh lah aku nak update sikit kan.. ehehe.. Blog first aku g, blog si Umar FaruQ nih!! ahaha.. sebab nak tengok segmen blogger kental tu..

header-umarfaruq-8

Umar FaruQ ade buat Sale kat MEGA BLOGLIST besar-besaran.. dah namenyer pon mega kan.. ahaha… Mall lain buat sales, dia pon nak buat jugak. :p

Sekarang aku nak ajak kawan aku yang jadi blogger join segmen Umar FaruQ nih.. sebab aku nak semua sama-sama naik dalam dunia blogging nih..ngee :D

So, aku nak jemput NaNa , Ain dan Ima untuk join MEGA BLOGLIST nih!!! hehehe .. Korang wajib join!! ahahaha… kalau tak join, tak sayang aku lettew.. :p

Sekian untuk malam nih.. heheh..

Bubye!!! :)

Comments

Umar Faruq said…
woah.. blog first woo.. hha.. tq2.. :D
Unknown said…
ahaha... mesti la first.. :)
Unknown said…
ngee :D salam kenalan jugak... :)
Ezad Skytech said…
singgah sini dari senarai Megabloglist Umar Faruq... (^^,)
Amir Aidid said…
hello there . ame singgah sini dari blog Umar Faruq . good luck ya . happy blogging .

have a nice day ahead ya . ohh jemput singgah blog ame ya . :))
Unknown said…
Hye Ame, nt org singgah..hehehe :)
Juwita Afifah said…
dtg sini jalan2 jenguk tuan blog. =)
Unknown said…
tenkiu Mrs.Farhan... :)

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Apa itu SOM TAM?

Siapa nak bela HARIMAU?