Giler banyak..

 

Assalammualaikum..

 

Di pagi yang tenang nih, aku takde wat apa apa selain dari blogwalking.. tapi bila dah letih tu, terasa nak tengok entry lame aku..Bila tengok rasa macam nak tergelak pon ade.. eehehehe… punyer la kebudak-budakan..

Disebabkan aku rasa entry tu terlalu personal *baru nak sedar* , aku amik keputusan nak delete ajer..Sebelum ni pun dah banyak aku delete sebab ada stalker.. ahahaha… dan kali ni aku delete lagi 8 entry lame aku.. So, bila tengok balik, mak aih!! giler banyak aku delete.. sampaikan aku tengok macam aku tak post apa-apa bulan tu…ahaha…

Dah dah!!! tagline aku dah mai dah… Bila Farah mula menaip dia akan mengarut dan terus melalut.. sebelum jadi makin teruk, baik aku benti.. ahahaha..

Bye guys!!! :)

Comments

Aina said…
tak yah ar deleta. Kenangan tu. kerana yg lama itulah, yg baru jadi lebih baik.motivasi buat diri sendiri :)
Unknown said…
ehehe... kak aina, terasa semua tu macam private jer. tu delete.. :p

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Siapa nak bela HARIMAU?

Apa itu SOM TAM?