Angry Birds Palyground at KUALA LUMPUR!!!!

Assalamualaikum readers,

LAma tak update kan.. hehehe.. bukan malas tapi takde point nak update, kalau gossip artis tu memang banyak tapi saya tak berminat nak post pasal segala gossip tu. Kalau tak betul kang da jadi fitnah. Takmo la tanggung dosa free gitu weyh!!!

Sejak giler dengan game angry Birds nih, setiap hari dok main Angry Birds jer. Dalam masa DUA hari, dah unlocked semua level dah.. hahahah… tu bukan aku tapi kerja abang aku. Dia sanggup tidur pukul 3 4 pagi semata-mata layan Angry Birds. Tak senonoh betul abang aku tu…hehe.. Tak bagi can kat adik dia ni langsung, lama kot aku download tapi abang aku yang main. Agak geram la jugak.. Haih… hehe..

Tadi bukak web Says.my dan ternampak iklan nih

angry birds

OK, ini memang menarik minat aku kayh sebab aku penagih tegar Angry Birds!!! hehehe… kalau korang tak percaya, korang main sendiri game ni lepas tu jom ramai-ramai pergi Angry Birds Playground nih…

Sekarang aku nak layan Game Angry Birds lagi..

Bubye!!!!

 

Notajari: kalau birds tu boleh cakap mesti dye jerit SAKIT kan??? hehehe

Comments

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Apa itu SOM TAM?

Siapa nak bela HARIMAU?