Thursday, June 23, 2011

#2 Spontaneous Thursday

 

PTPTN, MARA, JPA untuk bayar yuran pengajian atau

untuk bershopping???

 

 

what is spontaneous Thursday? click here

10 comments:

Habibul Ambia said...

http://www.akuthelilo.co.cc/2011/05/pinjam-dan-akan-bayar-balik-bayar-balik.html

misz myza said...

kdg2 kita wat shopping... lalalallalala..

cucu umie said...

sara kwhidupan dekat U lah...gunakan wet yg dibg dgn sbek yer...

myhatiku said...

70%yuran 30% shoping..errkk?

Siti Farah said...

habibul ambia : aku baca entry kau.. ahaha.. kalau dah settle bab belajar baru guna, aku pon buat.. tapi kalau yuran pon sangkut tapi boleh p shopping sakan, tu aku takleh nak terima.. bukan ringankan beban parents, lagi tambah ade.. huhuhu

Siti Farah said...

misz myza : hehe..kadang kadang ok la tu.. :)

cucu umie : betul tu, duit tu sikit jer pon. bayar yuran, makan da abess...

myhatiku : ehehe.. siap ade portion ag tu.. bagus..bagus.. :)

Mr.Oren said...

untuk simpan kat bawah bantal...kah..kah-sPontaneous day

Siti Farah said...

mr.oren : ok lettew bawah bantal.. ahahaha

Mr.Oren said...

see u next week

Siti Farah said...

mr.Oren : ahaha..baiklah... :)