Friday, June 24, 2011

Cara Nak Unlock Pintu Kereta

 

Assalamualaikum guys,

hehehe.. nak share video lagi. Cara-cara nak unlock pintu kereta. Cara pertama, korang guna jer kunci kereta tu.

Cara kedua, korang kena la tengok video ni. kot kot nanti kunci kereta korang tertinggal dalam kereta ke hape ke kan. So, boleh apply cara dalam video nih. But remember!!! for innocent people only. Kepada perompak, pencuri kereta, hampa jangan nak dok gatai tiru cara ni na!!! aku piat telinga tu satg!!

 

notajari: tetibe teringat kes lecturer tertinggal kunci dalam kereta… arghhh!!! grrr… gua tak suke ingat pasal tu..