Apa yang Penting??

 

Assalamualaikum guys,,

huhh!!! rasa macam da lama jer kan aku tak update blog… tapi ada ke orang singgah blog aku nih? ehehe :p Semalam tak update sebab aku tak dapat connect wifi, lagipon letih selepas seharian mengghabiskan masa di Pekan Kajang.

Akibat terlalu lama berjalan-jalan di Pekan Kajang tu, banyak lah mende mengarut aku beli.. contohnya nih,

Photo0304

Haaa.. Jigsaw Puzzle yang 500pieces!! nak ambil yang seribu, takot malas nak siapkan..ehehe..

Photo0303

Aku start buat pukul 9.30 malam. Siap pukul 1.30 pagi.. ehehe.. Siap pon sebab kami sekeluarga bekerjasama nak siapkan puzzle nih.. Kalau buat sorang mahu 1 hari or 2 hari baru siap.. nih 4jam jer.. ehehe.. Bila dah siap tu rasa happy sangat sangat!!!

so, maksud tersirat kat sini, “Kalau kita lakukan sesuatu kerja sama-sama, mesti mende tu jadi mudah dan cepat siap..”

Photo0305

Comments

Anonymous said…
seronok nye men puzzle...

da lame la x men mende ni...XD
Unknown said…
Qudwa : ape lagi, rajinkan diri maen puzzle nih.. ehehehe

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Apa itu SOM TAM?

Siapa nak bela HARIMAU?