Ku Harap Hujan Sampai ke Petang, rupanya...

Assalamualaikum readers,

hari ni aku mengupdatekan blog tercinta aku ni di Open Lab FITM... ahahaha...giler teruk perangai aku kan.. Actually aku ade entry untuk aku post pagi tadi, tapi dah anak buah aku cepat je shut down laptop aku terus aku tak jadi nak post sebab aku dah lambat untuk ke UNISEL.

Tepat pukul 12.45 tengahari aku sampai kat hostel UNISEL, tujuan aku nak pergi bayar hostel kat Bendahari tapi macam tak sempat jer terus la pergi hostel, jumpa member-member aku dulu kan. Giler excited biler dapat jumpa diorang semua..ahahah... macam 10tahun tak jumpa pon ade. Sampaikan aku rasa macam aku ni dah ketinggalan 5 6 sem jer tau. Banyak na berita terkini yang aku tak tahu. Hehh!!!

Aku ingatkan lepas lunch, sempat la aku nak pergi settle payment tu. Tapi dok syok sedut Tea O ais Limau aku tu, dan dan ujan plak. adess!!! bajet renyai jer, sekali lebat plak... haa!!! amekkau!! tu la, aku sangkakan panas hingga ke petang rupanya hujan pukul 2 petang. Kesimpulannya, malam ni mungkin aku terpaksa jadi gelandangan sekejap kat UNISEL nih..hehehe.. menumpang rumah kawan-kawan aku nih!.. :p
 Nas r ni, pujuk aku stay kat hostel. aku kata ok jer terus hujan.. huhu..

Camne pon aku tetap harap boleh balik hari ni. kalau tak boleh balik pon, dapat settle payment tu jadi la weyh.. Janji pagi-pagi sok aku leh gerak balik rumah dan sampai KTM Kajang sebelum abang aku g solat Jumaat...

OK lah, hujan macam dah reda.. nak tengok dah boleh jalan ke belum...

bubye!!!

P/s: ade ke patut abang technician tu bajet aku kena panah dek petir tadi... haih!!!

Comments

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Apa itu SOM TAM?

Siapa nak bela HARIMAU?