Welcome to her!!!

 

Assalamualaikum guys,

Haih, makin lama makin jarang update blog. Mesti blog ni rasa tersisih kan sebab aku jarang online. huhu.. Bukan aku taknak update, tapi keadaan tak mengizinkan. Dah la banyak contest, segmen dan GA bloggers lain buat tapi aku belum ade kesempatan nak join. :(

Petang tadi aku dapat tahu yang my classmate pon dah mula join dunia blog nih.. hehehe.. aku suka.. sebab bukan ramai kawan aku yang jadi blogger.. blogger yang jadi kawan tu adelah..hehehe..

Antara kawan-kawan yang jadi blogger ::

1. Neya Ain

2. Cik Duyung

3. siti aisyah

4.Wowa

5. Ima

6. Sha Caom

Dan yang terbaru sekali ::

jeng!! jeng!!! jeng!!!!

Nana (http://honeybeeheart.blogspot.com/)

 

Haaa,, tu antara kawan-kawan yang jadi blogger.. Yang Lain semua blogger yang jadi kawan.. .hehehe..

Apa-apa pon, jom sama-sama give support to all my friend. Lagi-lagi Nana yang baru je join 14/6 nih.. hehehe.. semoga aku dan mereka menjadi blogger tegar kat dunia siber nih..!! hehehe..

 

notajari: ni kali kedua aku taip entry nih..yang kat fon takleh post.. signal wifi low kot.. huhuhu…

Comments

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Apa itu SOM TAM?

Siapa nak bela HARIMAU?