Akibat Terkandas di Unisel

 

Assalamualaikum Readers,

Susah betul aku nak update blog sekarang nih.. bukan setakat blog jer, banyak lagi kerja kerja aku yang tertangguh sejak laptop ni dah macam bukan hak milik aku lagi.. hehh!! dan akibatnya, aku terpaksa bangun pukul 3 pagi untuk bermesra dengan laptop aku nih.. haih.. seksa…

Semalam (Khamis) aku ke UNISEL untuk selesaikan pasal hostel aku tu. Akibat hujan, apa yang aku plan semua tak jadi..hehe.. So, nak tak nak aku kena stay jugak la kan. Dah alang-alang stay kat sane, Nas, Nana Q ajak aku g GM Klang.. dah aku pun tak tahu nak buat apa, follow aje lah.. KAmi pergi berlima… pergi pon sebab nak pulangkan shawl… *sesungguhnya aku tak suka dok kedai tu lama-lama sebab hati aku merayu-rayu untuk memilik SEMUA shawl yang ade!!! hahahahaha* ..

Selesai di GM Klang, kami pon ke AEON Bukit Tinggi.. OKB tu semua nak bershopping.. aku ikutkan ajer, mane lagi nak pergi kan..hehehe… tapi aku enjoy sebab pergi dengan kawan-kawan aku.. Mentang-mentang banyak SALE, depa pon bantai pi shopping sakan.. ahaha.. aku nak beli ape-ape memang aku fikir beratus puluh kali sebab aku bawak duit cukup-cukup jer, ye r, aku bajet balik hari, mana la tau nak melencong bagai… haih!!!

Tapi, konon jer taknak beli apa-apa, last-last tersangkut gak mende se dua..hahaha… paling best aku dapat beli mende alah nih…

Photo0252hehehe.. Angry birds!!! tak dapat beli patung, ini pon jadi la.. kalau beli patung, aku kena beli 3, kalau tak nanti mesti ade kes rebut-merebut antara maksu dan anak buah..hahahaha… macam takleh blah, tapi tu la kenyataannyer… haih!!

Selesai shopping, kita makan plak!!! p makan kat Kepci jer.. sebab Nas tak makan Mekdi..

Photo0249ni, aku punyer favret meal!!!

Photo0250   '

dan ini NAS punyer dinner.. nampak tak kotak Big Apple tu? haa, yang tu MEL punyer dinner coz dia kurang makan ayam at fast food…

 

Sementara tunggu MEL beli cheesy wedges , aku dan NAS sempat buat kerja tak senonoh!!

Photo0251

haa!!! giler tak senonoh!! hahaha… bukan nak tunggu si MEL sampai.. KEJAM!!! ahahaha…

 

Selesai makan, kami ke JUSCO plak.. disebabkan nanti aku nak bermalam, aku beli la 1 set ape yang aku nak guna mase tido nanti. Lepas JUSCO, ke Cotton ON plak.. Laagi ade SALES, semua jadi makin tak keruan.. Dan aku masih menahan nafsu..ahahaha..tapi TERbeli jugak sehelai baju…ahahah..Teruk betul aku nih… Dah habis semua tu, kami pon pulang ke UNISEL..

Keesokkan harinya, aku selesaikan pasal Booking hostel dan ambil kunci rumah untuk Training plak.. Time cuti duduk blok D, dan aku amatlah tak suka..tapi apakan daya, terpaksa… Tapi bersyukur sebab sem depan aku dapat rumah kat Blok H tingkat 2.. takde dah nak panjat tangga 4 tingkat lagi dah..hahaha…

Ok lah, aku nak sambung tengok NORA ELENA kat TONTON, episod hari khamis aku tak dapat tengok.. minggu depan cerita ni tamat eyh???

Comments

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Apa itu SOM TAM?

Siapa nak bela HARIMAU?