Paku dulang Paku Serpih

 

Assalamualaikum..

Haaa… Sape pandai sambung ayat kat atas tu? hehehe.. aku rasa budak darjah 2 pon tahu nak sambung kot.. :p

Pagi tadi aku ade bercerita pasal EVENT yang BUKAN EVENT tu kan kan kan? ni aku balik dari bank tadi, on je FB aku tengok lagi satu EVENT yg BUKAN EVENT jugak.. tapi Ni EVENT yang nak meluahkan rasa tak PUAS HATI pasal EVENT yang bersifat MEMENTINGKAN DIRI.. ahahaha… korang faham tak? banyak kan EVENT tu :p

event sengal

ahahaha… aku sebenarnya nak tergelak tengok EVENT tu… :p  Sebab secara tak langsung orang yang create EVENT ni pon dah ter’create’ EVENT yang BUKAN EVENT jugak… hikhikhik..

So, korang nilaikanlah sendiri… apa yang aku fikir pasal EVENT ni biar aku je yang tahu… ehehehe…

Lagi sekali aku nak mintak maaf pada mereka yang create EVENT yg ntah pa pe nih… Dan SEKALI LAGI jugak aku nak pesan pada yang bakal create EVENT tu, sila jangan INVITE aku yer… kecuali EVENT yang betul-betul EVENT… eheheh…

Sekian cerita pasal EVENT yg bukan EVENT..

 

Notajari : Cepat kira EVENT yang ada dalam entry EVENT nih… sape cepat dye memang hebat… ehehe :p

 

EVENT oh EVENT.

Comments

Dzarief Zuhdi said…
ada 22.5 event.. betol tak?? haha
Unknown said…
ade plak 22.5 .. salah salah... ahahaha

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Apa itu SOM TAM?

Siapa nak bela HARIMAU?