Terima Kasih Sahabat… :)

Thanks a lot to my dear friend Ima Althafunisa yang sudi bagi imasemangat kat saya even dari jarak jauh….ngeh…ngeh…ngeh…

yg sebelah ima tu, bubu saya..dye pinjam jer…pixca ima n faiz, x berani nak amek…hehehe…pe pe pon, saya doakan jodoh korang berpanjangan….kenduri, jangan lupe jemput yer… :)

 

 

 

Thanks jgk pada internet and wireless UNISEL nih, tanpa kamu tak mungkin sy bisa membaca post di blog beliau…….ceeewaah!!!…

 

 

Thanks jgk pada Kak IQA & Abg Zul yang suka wat lawak merapu sampai saya senyum sorang-sorang disaat membalas komen-komen merapu anda di FB sy….(akak n abg byk mkn ikan kerapu eyh???)…hehehehe….  iqa

 

 

 

 

 

 

 

abg zul

 

 

nampak budak comel dlm gambar tu?? tu bkn anak kak iqa n abg zul kayh!! itu anah buah kak iQa…if not mistaken Wan Qaisara namenyer….diorang pijam je tu…ehehe…wat bergambar…camne pon,saya doakan moga kak iQa n Abg zul dipanjangkan jodoh sampai bile-bile kayh!!!..jgn lupa jemput saya makan nasi minyak tau!!!hehehe

 

Thanks jugak to my dear classmate yang sudi dengar cerita saya yang memang dah membosankan korang, tapi korang still dengar gak…hehehe…korang memang mabeles!!!classmate

Aku sayang korang tau!!!!hehehe….ingat lagi pixca ni..makan ramai-ramai kat depan fakulti…thanks to Fieza coz sudi tlg amek gambar kiteorang yg pantang jumpe camera nih!!!hehehe….

 

 

 

 

Thanks jugak kepada laptop yang stop wat hal dalam minggu nih!!! dah tak sabar nak dapat geng baru ke???

 

Thanks jugak kepada My Future Hubby yang sanggup tahan ngan perangai saya even saya da banyak sakitkan kepala hubby…hehehe…sorry tau, tak sengaja…~lalalala~…(tu la, suruh cari lain hubby taknak, da bagi peluang pon tolak…..da kawin, jgn harap org bagi can lagi tau!!!!)…hehehe….IMG0868A

Nampak itu cincin??? besar x? hehehe….asenye da ilang tu, da x nampak hubby pakai lg da skg ni…huhuhu….

 

 

 

Thanks to my abg Fiq jgk coz sometime anda suka wat lawak bodoh ngan saya then ajak saya ketawa tanpa sebab….dah ketawa sampai tegang urat perut baru saya sedar kenape saya ketawa…anda pon mabeles…but plizz la, stop hurting me kayh!!! u know what I mean!!! hehehe…..(terlalu jujur aku nih!!!!)

Part abg fiQ nih, aku ase macam taknak letak pixca jer…..kenape eyk? huhuhuhu..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

yela- yela…..saya letak jugak sblm ade yang kate berat sebelah….hehehehehe……

IMG0758A

 

Beliau amat gemar melakukan aksi PG13 sewaktu bergambar….ni pun belum masuk gambar makan burger mcD ag nih…takpon makan mcFlurry….ahahahaha!!!!!tak baek betul sy ni kan….huhuhuhu…

 

 

 

Haaa….tu la sahabat merangkap ex classmate, ex roommate, classmate, hubby and abg yg laen mak laen ayah……(err, abg zul special case coz tu hubby kak iQa..)..hehehe…

Thanks to you guys yang selalu bagi semangat kat saya yang kadang-kadang lupa dan leka nih….huhuhu…

FARAH SAYANG SEMUA…..

haaa….lupa nak cakap……saya ada prinsip baru…ni kak iQa yang sokong tau….nak bukti pon ade, tapi malas letak….

PRINSIPnye adalah……………..

“kau buat aku nangis, kau adalah sampah!!!”…

ok x?

even agak kejam bunyi nyer, tapi boleh laaa….dan saya tahu saya tak sempurna sampai nak anggap orang lain tu sampah….huhuhuhu…..kejam…kejam….tapi tu sementara jer….sampai hati ni dah ok, ok la nanti……

nampaknyer, sampai sini je la…..taktau nak ngarut pe ag dah…..heheheehe…….

 

 

eyh, lupe plak!!! Thanks for those yang sudi baca entry mengarut ni jugak kayh!!!!…..

 

I LEBIU ALL!!!!!

Comments

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Apa itu SOM TAM?

Siapa nak bela HARIMAU?