HUJUNG MINGGU YG ……..

Aku ase ni hujung minggu aku yang seronok, bosan, sakit aty, nak menangis pun ada…

hurm…aku nak cerita tp tak boleh.

yang aku boleh gtau, aku sedih sangat sangat sangat…. tu jer…

kenapa sedih??? biarlah Allah jer yang tau…

dah tak ade airmata nak menangis…

macam mane nak kurangkan sedih tu? aku amik wuduk, selwat n berzikir…yang sunat dah buat, yg wajib jangan tinggal…

hurm…masih sedih….masih tak dapat buang dia dari fikiran aku…

layan blogwalking…baca blog pn.Saleha (akak sepupu aku), then singgah blog Cik Epal plak, baca entry cter sal Hanis Zalikha masuk metro Ahad hari ni…best layan blog diorang nih….ade ilmu, ade gosip, ade cerita…macam-macam ada…

tapi still sedih…haiiissshhh…..mane tak sedih kalau dr semalam layan lagu jiwang jer…

punye sedih sampai x tidur langsung malam td, pas subuh baru tidur..kul 10 dah bangun semula…

kul 11 lebih, my classmate dtg umah nak mintak tutorial XML lab3. mati-mati aku ingat aku ade save, xde upenyer….ni yang aku x suke gune PC kt lab, mesti ade kes lupe simpan…aku prefer gune laptop sendiri..tp tu la, x semua application software aku ada, so terima je la PC kt LAb tu… tapi jeles gak sebab stundent multimedia punye lab gune MAC tu…kaya gak U aku nih!!! huhu…

pas cik NANA balek, aku pon sambung dengar lagu n update blog lagi…hurm….kalau pasan, aku rajin update time aku sedih jer….hahahahahaha…kejam seyh!!!!

ari ni, aku plan nak siapkan segala assignment, tutorial, and pe2 je yang aku patut siapkan…

sok bleh relax…..

maybe hari ni dapat jumpe kak IQA….ohh….saya amat merindukan anda!!!!! dah lame x peluk akak…huhuhu…..kan seronok klw anda kakak kandung sy…hurm.. :( …

oklah!!! mau siapkan tugasan ari nih….

sepanjang malam aku dengar lagu nih…sampai sekarang….

Comments

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Apa itu SOM TAM?

Siapa nak bela HARIMAU?