Sunday, December 19, 2010

LEWAT SEMESTA…

 
 



Gratisan Musik

OKEYH…lagu ni boleh buat aku menangis sampai tahap bengkak mata, meleleh hidung n basah bantal…memang betul-betul menusuk kalbu…bila dengar lagu ni aku teringat dekat sidia yang aku sayang sangat-sangat…aku sayangkan dia..terlalu sayangkan dia…tapi aku tak rasa aku mampu cintakan dia…ntah la…aku pun tak tahu….tapi bila dengar lagu ni memang aku meleleh dengan tibe-tibe…korang nak kate aku giler pun aku tak kisah sebab ni hati aku…aku tak tau nak wat pe lagi dah…setiap hari aku berdoa agar ALLAH bg aku ketenangan hati dan dia….aku sayangkan dia….

pas dengar lagu lewat semesta, aku mesti dengar lagu TUNJUKKAN AKU by BONECA….yang ni pun leh wat aku menangis gak….lagi-lagi bila part lirik

“apa bisa ku cinta,

kamu sepertimana,

aku dicinta kamu,aku dijaga kamu

atau kamu terlalu

indah buat diriku, beda dari diriku

aku pun tak menahu…”

 

konpom menitik air mata aku ni….takde warning tau…terus sampai dagu dah…..

kalaulah dia boleh faham apa yang aku rasa ni kan…..

No comments: