AKU DI PINANG!!!!!

Hehehehe……macam best jer bunyi nyer kan….

aku di pinang oleh seorang lelaki yang aku tak pernah kenal sebelum nih…aku tak pernah jumpe dye sebelum nih..aku tak pernah tau tentang diri dia langsung….

yang aku tau, aku jumpe dye mase family dye tgh syok bercuti…dye ada kat sebelah aku….aku rasa tenang sangat…seorang lelaki berbaju melayu putih, bersongkok, ade janggut siket, kurus dan tinggi…wajahnye seakan bercahaya… datang menghampiri aku untuk bertanya arah… dengan tenang aku menunjukkan arah walaupun aku seperti was was tapi aku yakin apa yang aku tunjuk tu betul…

tiba-tiba keluarga lelaki tersebut menghampiri aku dan bagitau nak jumpe family aku…untuk meminta izin mengambil aku sebagai ahli keluarga baru mereka..aku hanya tersenyum….

hari yang dinantikan dah tiba….family dye datang rumah aku….

tiba-tiba…

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

CEIT!!!!!! aku mimpi upenyer…………………baru nak feel feel kene pinang…huhuhu…hehehe…..

tapi, even tu macam mimpi biasa tp aku rasa macam ada something di sebalik mimpi tu…hurm…..

sekarang,dah bertambah lagi persoalan dlm minda aku nih….huhuhu……sape leh tafsirkan mimpi tu.??

boleh?? boleh?? boleh tak???

:)

Comments

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Apa itu SOM TAM?

Siapa nak bela HARIMAU?