Sunday, December 26, 2010

26/12/10 – Perginya seorang hamba Allah.

11.15am, kaklong call bagitau yang mak kaklong baru je meninggal. Tiba-tiba aku terdiam, tersentak sekejap. Kaklong ni, sepupu merangkap kakak ipar aku so maknenye yang meninggal tu adalah makcik aku, adik kepada mak…

Semalam mak dah call bagitau makcik dah nazak n suruh kaklong call, dan syukur kaklong sempat call malam tadi and mintak maaf kat makcik..

Cuma yang aku terkilan, aku & anak2 buah aku tak pernah jumpe makcik..

Macammana pun, Al-Fatihah untuk makcik…

Al-Fatihah

No comments: