Nak update tapi takde idea!

Salam guys...

Hehehe...aku dari pagi rasa cam nak update entri baru jer... Tapi serius aku takde idea..takde isu semasa, tak tips dan takde nasihat..hehehe.. Apa yang aku buat dok blogwalking jer seharian nih..

Sambil-sambil tu aku tengok segmen segmen yang ada.. Memang banyak, tapi tak terdaya nak join.. Walhal hati ni nak sangat join segala segmen yang ada tu. Tapi apakan daya, segan la plak nak join sebab hp cikai aku ni masih belum mampu nak insert pixca dalam setiap post. Secara otomatik, aku tak dapat nakletak header depa yang lawa-lawa tuh.! Sedih tau.... Korang sebagai blogger yang tegar mesti faham perasaan aku bila korang tak dapat nak join segmen yang korang teringin sangat nak join.. Sayu je rasa...

Petang tadi ada gak aku search application yang sesuai dengan fon aku ni untuk memudahkan aku berbloging, tapi belum jumpa lagi. Takda rezeki gamaknyer.. Huhu... Nasib... Nasib... Walaubagaimanapun aku tetap mencari dan terus mencari...

Mungkin belum rezeki aku nak join segmen segmen atau WACANA yang ada. Nanti kalau dah jumpa blogger editor yang sesuai, aku akan makin rajin nak join segala segmen tu. Biar puas hati aku...hehehe..

Ok la, aku nak tengok buletin utama.. Penat badan tak abes lagi layan anak-anak itik yang beratus ekor tu...hehehe...

Bye....


Notajari: kura-kura da ada, anak itik pun da ada, tinngal hamster jer.. Da ada nanti cukup la geng wonderpet aku...hehhe...


Sekian.

Comments

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Apa itu SOM TAM?

Siapa nak bela HARIMAU?