Friday, May 20, 2011

Perempuan itu... :D

Assalamualaikum...

Pagi ni entri personal sikit..huhuhu...

Kepada wanita itu...

Jangan tergugat dengan saya kerana saya seorang insan biasa..

Saya bertudung, saya tak reti nak berfesyen bagai dan saya tak reti nak seksi meksi nih...

Anda masih tergugat ke?

Saya tak reti nak bermekap, saya tak reti nak keluarkan ayat yang semanis madu untuk pujuk lelaki.

Anda masih tergugat ke?

Jangan risau, saya takkan terima orang yang dah tinggalkan saya kembali. Sebab, kalau dah sekali dia boleh buat tak mustahil lain kali pon boleh..

Anda masih tergugat ke?

Kepada lelaki itu...

Utamakan mak ayah.
Utamakan diri anda.
Utamakan kerjaya anda.
Terakhiiir sekali baru utamakan wanita yang takde ikatan langsung dengan anda.

Lelaki boleh berjaya kerana adanya wanita di belakangnya, lelaki juga boleh binasa kerana wanita di sisi nya..

Kuatnya kuasa seorang wanita... Wooww!!!

Kepada aku..

Sekuat mana pun dugaan yang datang, hadapi dengan senyuman. Kerana setiap ujian tu datang dari Allah... Sentiasa berfikiran positif, cakap secara lembut...

Hehehehe...

Aku mintak maaf sebab kuarkan entry camni..lagipon ni blog aku kan...hehehe...

Jangan marah...


harap maaf, blog dalam pembikinan..sorry if u guys rasa serabut.. Hehehe..

4 comments:

Anonymous said...

yeah ! fara kuat ! hik ~ macam gelabah jea pompan uh . -wowa-

Siti Farah said...

Saya kena kuat... Huhuhu.. :D

wowa said...

yaya ! b strong okea !

Siti Farah said...

Thanks dear... :D