Segmen Khas Ar-Rifke.com | Pencarian 100 Blog Top Blogger Baru.

Salam guys!!!

Pagi-pagi lagi dah blogwalking. Ternampak segmen Ar-Rifke nih kat blog PW. Jadi hati ni nak sangat join..hehe..lagipon xyah letak header kan. :p ..

Ar-Rifke.com ada buat Segmen Khas Ar-Rifke.com Pencarian 100 Blog Top Blogger Baru. .. Kalau korang nak join boleh tekan SINI .

Ok, aku nak buat simple jer.

1. Berapa Lama Dah Blogging
- blog ni wujud dari Nov2009 tapi mula aktif semula Jan2011. Kira tahun ni mood rajin update blog tu lagi tinggi dari tahun sebelumnya.hehe.. Lagipun umur baru nak matang kan.. :p

2. Kenapa Suka Blogging
- dulu blogging ni sekadar suka-suka, tak serius pon. Sekarang dah serius sebab aku tengok dengan blogging ni aku boleh share banyak perkara dengan readers. Lagipun blogging salah satu cara aku habiskan masa terluang aku. Pastu aku suka jalan-jalan dekat blog yang banyak bagi informasi nih. Tambah ilmu di dada.. :D

3. Blog Kamu Mengenai Apa
- kalau tengok post awal blog ni, semua pasal personal life jer.. Tapi sejak dah matang ni, lebih banyak post yang berunsurkan nasihat dan isu semasa. Untuk personal, dah ada blog lain yang di'private'kan..hehe...

4. Harapan Dalam Dunia Blogging
- aku berharap aku boleh share macam-macam perkara dengan bloggers lain. Dan aku harap sangat dah takde blogger yang ambil kesempatan nak bergaduh dalam dunia maya nih. Seriously, tu memalukan dan membosankan..hehe.. Yang paling penting, aku nak blogwalking selalu biar gaya penulisan aku lebih MANTOP!!!! Tu jer kot..hehe


okeyh, okeyh... Siapa yang nak join boleh ke web AR-RIFKE nih.. Cepat!! Cepat!! Hehe... ;)


updated: ada internal server error la plak.... X dapat nak comment kt blog beliau... Nak delete post ni, tak sampai hati plak..huhu.. ;( ;( ;(

Comments

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Apa itu SOM TAM?

Siapa nak bela HARIMAU?