31 Mei.. Last entry n birthday somebody... :D

Assalamualaikum...

Pagi pagi ni aku dah ada kat hospital... Hehehe.. Memang bau hospital je la kan.. Tapi bukan aku yang sakit, mak ayah aku yang wat monthly checkup. Biasalaa, warga emas.. Sementara kat kampung ni, mak ajak teman sekali. So ikut aje la.. Mak ayah aku jugak kan...

Hari ni 31Mei, dengan menumpang wifi hospital ni aku nak mengupdate entry last untuk Mei 2011.. Hehehe... Actually takde ape yang penting pon, saje nak menggatal tangahn sambil tunggu turn mak ni kan..

Tapi, aku tetap nak wish Happy Birthday to Kak Rokiah yang ke tetttt.... Hehehehe... Wish u happy n murah rezeki n cepat dapat baby n murah rezeki n cepat dapat baby lagi n n n n lagi la..heheheh... N not mistaken today also your wedding anniversary kan? Hehehe... Not mistaken la, if silap sorry morry haa...

Rasa tu je la... Rasa mesti orang kat hospital ni rimas tengok aku dok tok tek tekan keypad hp nih..hehehe...


Bye semua... :D

Comments

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Apa itu SOM TAM?

Siapa nak bela HARIMAU?