Saturday, May 21, 2011

Lelaki patut cemburu kalau..

Assalamualaikum readers...

Sambil tunggu bus ni, aku terasa nak menjawab soalan saudara Jahidih Saili pada entri INI ..

Lelaki patut cemburu lebih dari wanita.. Hehehe... Patut ke??

Patut kalau :-

- pasangan korang cun macam sharifah amani atau lisa surihani.

- pasangan korang ade ramai kawan laki dan rajin keluar beramai-ramai ngan mereka tersebut.

- pasangan korang banyak kali tipu korang...hahahaha..

Tapi TAK patut kalau:-

- pasangan korang memang dah sah sah sayang, cinta dan setia kat korang seorang sahaja..

- pasangan korang keluar dengan kawan lelaki atas sebab kerja atau study.. Tapi bukan keje main main or study main main yer.. Sila perhatikan mereka..

- pasangan korang memang jenis tak keluar rumah dan dah tentu keluar ngan korang SAHAJA.

Aku rasa tu je kot... Hehehe... Persoalan saudara Jahidih Saili dah di jawab... Sekarang nak tanya readers, patut ke lelaki cemburu lebih dari perempuan???

Sila jawab yer... Hehehe...

Sekian,

dalam bus pon boleh update...hehehehe... Nak p jalan jalan beli makanan anak itik... :p

bubye!!!


harap maaf, blog dalam pembikinan..sorry if u guys rasa serabut.. Hehehe..

5 comments:

wowa said...

cemburu ta salah , tp jgn la melampau sgtt . :)

Siti Farah said...

Wowa : saya setuju tu! Hehehe...

Jahidih Saili said...

wah..setuju dgn farah..hehe..
maksudnya, lelaki (suami) ptt cemburu utk mengelakkan diri menjadi dayus..:)

Siti Farah said...

Jahidih Saili : betul jugak tu,,tp camne pon tetap takleh cemburu buta..hehehe...

msredcheesecake said...

Cik farah,
Msred kalu seseme msred minum ais byk2. Hehe....tak pernah berpantang klu sesema...belasah je air sejuk...