Tsunami di Jepun!!!!

Salam Guys,

Sekarang ni kita stop kejap dengan kelas mandarin tu yer. Aku baru dapat tahu yang Jepun dilanda Tsunami dengan gegaran pada 8.9 Skala Ritcher dan ketinggian ombak setinggi 10meter.. huiisshh…..serius, aku baru je offline kejap dan tertidur sekejap, terus aku terlepas dengan banyak mende. Ni tak Best ni…..

Aku tau pasal berita ni pun sebab nampak posting rakan-rakan Twitter aku, apa lagi, teruslah aku godek link yang mereka bagi tu.

 

 

Agak teruk jugak Tsunami kali ni, mungkin ni tragedi hitam bagi warga negera Jepun. 11 . 03.2011 jam 2.49pm . Sama-sama kita doa agar semuanya cepat pulih dan kejadian Tsunami ni berakhir. Kalau koran nak tahu lagi, korang boleh baca dekat sini.

http://www.malaysiakini.com/news/158342

 

Sekian,

Farah.

p/s: harap harap negara kita Malaysia selamat dari segala dugaan nih.

Comments

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Apa itu SOM TAM?

Siapa nak bela HARIMAU?