Tuesday, March 29, 2011

berkesankah kursus kahwin???

salam guys,
dah lunch? aku baru je pas makan roti pastu terus on tv tgk whi.. bincang sal kursus kahwin,mmg sesuailah utk golongan muda mcm aku ni tgk.. so pendapat korang mcm ne? berkesan ke tidak? bg aku kursus ni akn berkesan bila pserta tu betul2 serius n ikhlas join kursus tu..kita kne tahu yg kahwin tu byk tggjawab.kursus pun aku x g lg..n aku tak sabar nk join kursus kawin!!hahahaha.. :p
tp aku nak join sbb nak ilmu alam perkahwinan n bkn semata2 nk sijil.. ilmu tu penting ye anak anak!!
sekian,

No comments: