Rancangan Semasa Cuti :)

Hye Darls…

Exam belum start, tapi aku dah fikir sal cuti… Teruk kan? :p .. bukan apa, kali ni aku nak manghabiskan cuti aku dengan aktiviti – aktiviti berkualiti dan bermakna. Mungkin aku bakal bercuti lama kot…hehehe… Kenapa, shhhh….biar aku jer tau.. :p

Antara perkara yang aku nak buat time cuti  :-

1. Nak Study semula Visual Programming.

2. Nak buat research tentang system yang menggunakan Php dan MySQl.

3. Nak Siapkan System aku dengan Function yang lebih mantap serta interface yang lebih tersusun.

tu lah plan aku sepanjang cuti sem nanti. kalau nak update blog memang akan jarang sangat sangat sebab rumah aku kat pahang tu memilih broadband.  Celcom boleh pakai dalam bilik aku jer. Maxis kat ruang tamu jer lepas… Digi plak, aku tak try lagi…. huhuhu…

Sekian…

Comments

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Apa itu SOM TAM?

Siapa nak bela HARIMAU?