Kerana – Pagi Band (Razzi Rahman)

Salam Guys,

Bertemu lagi kita dalam rancangaaaaaaannnnn Senda Tengah hari, ya hari ini anda bersama Hos Comel anda, Farah Rahman yer… Baiklah, tanpa membuang masa saya ingin perkenalkan peserta peserta kita untuk slot Senda Tengah hari kita…..

hahahahaha….Perasan jer aku ni….perasan nak jadi hos dan perasan comel!!!! ~lalalala~

Tadi aku dengar satu lagu ni ha, terus aku minat dan cair habis…Teringat kat En.Future Hubby aku yang sayang sangat kat aku…hehehe…aku pun sayang dia jugak!!! :p

Korang pernah dengar tak Pagi Band? kalau tak pernah dengar, korang kenal tak Razzi Rahman? mesti ada yang kenal kan, lagi-lagi girls yang pernah join contest beliau kat Facebook yang Pencarian Gadis untuk E-Book tu… aku pun kenal Razzi Rahman ni, tapi Razzi Rahman jer tak kenal aku…hehehehe… :p

razzi rahman ni lah Razzi Rahman :)

 

aku dok godek godek FB beliau sampai lah aku dengar lagu Kerana ni…

Lirik lagu ni pun best jugak, membuatkan aku teringat kasih sayang dia untuk aku. Kesabaran dia melayan kerenah aku dan kesanggupan dia untuk membahagiakan aku walaupun aku ni antara gadis yang banyak songeh…hehehe..

Kan best kalau si dia nyanyikan lagu ni untuk aku….mesti aku jatuh cinta buat kali ke berapa ntah kali lagi kat si dia tu..tapi cam mustahil jer..huhu…tak apa, tak nyanyi pun dia suka buat aku jatuh cinta banyak banyak kali kat dia. sebab tu aku sayang dia :)

Aku dok ulang-ulang lagu nih, korang pun dengar lah erk.. :)

sekian,

penulis yang tak bertauliah,

sayalah :)

p/s : sorry bro, saya cilok pixca dr FB :)

Comments

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Apa itu SOM TAM?

Siapa nak bela HARIMAU?