Tuesday, March 29, 2011

aku boleh minum susu fernleaf lg x?

huhu..tak terkata rasanya bila aku tiba2 rasa cm nk minum susu fernleaf..hehe..bancuh sndiri mcm masa sekolah rendah dulu..klw korang nak tahu,sejak lahir aku d besarkn dgn minum susu lembu n susu formula..tak pernah minum susu ibu walau setitik..kesian kan? sampai maklong aku kata aku da srupa cm ank lembu..sedih wo!!! naseb la otak aku x macam lembu..huhu..
so,agak agak korang sesuai lg x aku minum susu fernleaf tu? :p

No comments: