Tuesday, March 29, 2011

hujan dan sekolah??

salam guys,
da solat subuh ke blm? klw blm,g solat cpt!!!hehehe.. hujan belum berhenti lagi ni,anak buah aku baru g tunggu bus sekolah..mereka membuatkan aku terkenang zaman sekolah dulu...kalau pg tu hujan,aku mesti sarung plastik kt kaki demi nk pastikan kasut sekolah tu tak kotor..hehehe..dgr cam lawak kan? tp tu la kenyataan..naseb subuh2 tu x ramai org n jalan pun gelap lg,so leh la aku jln ngan tenang tanpa segan apetah lg silu..hehe..klw nk tgk lawak ke x,nt korang try la wat sndiri kt umah.!
bye!!

No comments: