Monday, March 28, 2011

berat blog (kb) mempengaruhi aku!!

salam guys,
da lunch? aku da kenyang da mkn nasi ngan gulai fevret aku..mak yg masak,sedap n syukur sgt..
ok lah,berbalik pada tajuk kt atas.memandangkan modem n laptop aku xnak berkawan baik maka terpaksalah aku blogwalking guna hp je..hp aku ni xd la canggih mane pon,jd aku akn jd frust bile blog yg aku nk singgah tu berat sgt coz nt msti kuar "insufficient memory". tension taw..so,pd blog yg melampau widgetnye apa kata korang kurangkn widget tu,sng cket blogwalker cm aku ni nak blogwalking.hehehe
bye!

No comments: