My new sayangs!!!

Salam guys,
today is my brightest day!
Kenapa? Today my lappy dpt adik baru.. Memandangkan laptop rosak,so adik baru amatlah penting!! Hahaha..sungguh mementingkan diri.. :p ..skrin laptop plak mmg rosak smpai kne tukar skrin,memandangkn hardware lain ok, so ayah kate tukar skrin je la..skrin plak nk kne order dulu,jd sok kene la jgk g kuantan...mmg byk hal time genting gini...haisssshh...nampaknye mak ayah mmg sygkan aku,cuma skrg ni diorang xnak terlalu manjakan aku..sebab aku dah besar pendek...hehehe.. Tp mmg hari ni happy sangat.. Sampai aku dah tak reti nak cerita macam mana da...hahahaha...sungguh tak keruan rasanya...lalalalala... Dan lagi satu, lepas ni aku leh update blog panjang sikit dari yang sebelum ni sebab hp ni support character lg byk dr hp lame. Hp lame tu, leh pulang kt cousin aku da..hehehehe...tp klw dye bg free hp tu layan gak!!! Hahahahaha....sungguh tamak haloba aku ni kan?? Bukan selalu.hehehehe... Walaupun hajat hati nak semua mende, tp aku kne sedar yg aku tak mampu nak dapatkan semua tu... Kalau nak jugak, aku kene usaha sendiri... :) .. Ye la, ni pun da umur 21 pun dok bergantung lg kt mak ayah.. Nk beli hp mintak mak.. Nak laptop mintak ayah.. Ase cam bersalah pun ada...tp mak kata xpe, bukan selalu dan ni kali terakhir mak belikan hp..next time sila usaha sendiri..hehehe..siap mak ada pesan suruh belajar sungguh sungguh lagi tu...
Ayah plak sanggup berhabis duit untuk baiki laptop aku sebab aku nak siapkan final project aku sementara cuti 3 bulan nih.. Dam aku harap aku boleh siapkan kerja aku tu. Aku taknak usaha mak ayah aku sia sia jer.. Ok, tu pasal hp dan laptop.. Tu la sayang sayang aku selain encik hubby...hehehe...
Tapi aku kagum gak sepanjang berjalan dekat bandar pekan hari ni, banyak mende yg da berubah tp aku jer yg tak perasan.. Contohnya, public library yg baru..besar dan nampak mewah.. Bukan apa, lokasi library tu penting sbb nanti aku nak pinjam buku rujukan kat situ untuk siapkan final project aku...hehehehe...semoga aku berjaya!!! :D
ok la guys, aku da banyak sangat melalut ni...ntah ntah korang yg baca pon tgh pening skrg ni.. Silap silap da ade g tekan x kt atas tu da..huhu...takpe, aku tak salahkan korang sbb post hari ni memang mengarut ya amat.... Hehehehe...
Sekian, :*

Comments

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Apa itu SOM TAM?

Siapa nak bela HARIMAU?