Tamat Sudah…

 

Assalamualaikum guys,

Tepat pukul 5.00pm tadi tamatlah sudah minggu pertama training.. ehehe.. agak meletihkan dan memeningkan juga men’cuak’kan.. hehehe… Minggu pertama ni more to Soft Skill ajer.. Minggu depan baru start guna PC untuk training.

Tapi siyes cakap, minggu ni best sebab boleh kenal senior student mostly degree student. Secara tak langsung boleh belajar banyak perkara baru dengan diorang. Even there are degree student, bila dalam kelas taraf kami same ajer.. ehehe..

Setiap hari presentation ajerr… memang terketar-ketar la jugakkan. Tapi best sebab boleh improve aku punyer presentation skill. Dan paling nervous masa mock interview tadi.. Seronok sebab tett!!!! ahahaahah… takleh gtau kat sini. :p

Ok lah, takleh nak merapu panjang sebab aku ada hal.. ehehe.. minggu depan da start Lab training plak. Perhaps dapat PC depan sekali coz lemah daya penglihatan.. ehehe.. nak pakai lens, kena order dulu sebab +1.25 .. nak pakai spec, memang dah taknak dah.. kesian aku..

Sebenarnya banyak lagi mende aku nak cerita nih.. nanti ada kesempatan aku nak share apa yang aku belajar masa kelas Soft Skill sepanjang first week nih. Maybe nanti kita boleh guna untuk berkomunikasi dengan lebih baik lagi.

Ok la guys, See ya!!!

XOXOXOXO

Comments

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Apa itu SOM TAM?

Siapa nak bela HARIMAU?