Berpindah

 

Assalamualaikum guys,

Letihnyer la hari nih… Baru selesai kemas barang ni ha.. Kan training dah habis, so terpaksa lah berpindah ke block lain. Tak boleh nak duduk kat rumah yang sama.

Sesungguhnya amatlah meletihkan. kena pack barang, lepas tu dalam 100meter, masuk Block H dan unpack semula barang.. Leceh giler!!! Tapi nasiblah ada yang ikhlas sudi menolong aku untuk mengangkat semua barang aku tu naik ke tingkat 2.. hehe.. mana nak larat kalau angkat sendiri. :p

Terima kasih sangat sangat pada yang sudi tolong saya tu yer.. hehe.. Segan plak bila korang tolong angkat barang tu semua, padahal tak sampai sebulan lagi kenal korang. Walaupun korang senior aku dan korang amik degree, korang still baik ngan aku.. Thanks!!!

Kesimpulannya, tak semua senior tu suka membuli yer.. ada jugak senior yang baik dan suka menolong macam mereka berdua tu.. huhuhu.. nama, tak perlu di mention kat sini.. mereka tau sendiri.. :p

Ok lah, sekarang masa untuk berfesbuk.. Dah lama tak layan komen komen kat FB tu.. Bz ngan training jer kan.. Sampai blog pon terabai.. :)

Sekian.,

Comments

bell said…
cocet cocet cocet he3...^^,
Unknown said…
@bell
alaaa...segan la plak... :p

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Apa itu SOM TAM?

Siapa nak bela HARIMAU?