Saturday, July 30, 2011

NIAT PUASA

 

Assalamualaikum guys,

Lusa InsyaAllah kita nak puasa dah kan.. hehehe.. Secara jujurnya, aku ni dulu susah nak baca niat puasa yang Arab nyer.. aku akan baca dalam bahasa melayu jer..

Tapi sekarang dah banyak cara nak ingat niat puasa. Contohnya,

Budak budak suka la ni..tapi aku lagi suka yang Raihan.. ada lagu sikit..

So, setiap kali niat puasa aku akan niat macam dalam nasyid PUASA DULU BARU RAYA nih.. pastu, semangat nak puasa pon makin tinggi. hehehe..

 

notajari : rindu nak tengok muka “atuk” (Engku Tan Sri Ibrahim Engku Ngah) yang wat pengumuman puasa ngan raya tu.. hehehe…

2 comments:

bell said...

buke pose xde?? he3 ;p

Siti Farah said...

ade... lepas nih.. hehehe... :p