Saturday, July 30, 2011

Pengumuman Puasa dan Raya tahun ni mungkin Berbeza

 

Assalamualaikum guys,

Apsal aku rasa macam aku seorang je yang ketinggalan nih? hurm… Tadi aku nak search nama “Atuk” yang selalu umum puasa ngan raya tu.. Dan aku terjumpa satu artikel yang mengatakan tahun ni beliau dah bersara.. :(

Ye la, dari kecik sampai besar dengar beliau jer yang dok umum puasa ngan raya tu. Sampai dah boleh ikut gaya sekali..Tapi tahun ni mungkin lain dah. apa boleh buat, nak taknak kena terima jugak kan.. tapi nak tengok gak esok.. masih beliau yang umumkan atau orang lain dah.. huhu

mohor besar YM Engku Tan Sri Ibrahim Engku Ngah bersara

KUALA LUMPUR 7 JAN 2011 - Datuk Syed Danial Syed Ahmad, 66, dilantik Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja yang baru berkuatkuasa 10 Januari ini.
Beliau menggantikan Engku Tan Sri Ibrahim Engku Ngah, yang bersara hari ini selepas berkhidmat sebagai Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja selama 22 tahun. (Artikel penuh, sila klik SINI )

 

notajari : walaupun penyimpan mohor besar Raja-raja dah bertukar, semangat puasa tu tetap kena ada.. :)

8 comments:

bell said...

w0w!!! lamenye ^^,

Siti Farah said...

ape yg lame?

bell said...

lamenye atok ni pgg jawatan tuu...tp mse umo sy 1~2tahun atok lain yg bg announcement ahahahaha...

Siti Farah said...

@bellawak pon lom start pose ag mase tu kan.. hehehee...

fiq. said...

ouh, dah bersara, tapi yang peting mood,,mood tu takkan lari,,muehehehe

fiq. said...

ouh, dah bersara, tapi yang peting mood,,mood tu takkan lari,,muehehehe

fiq. said...

ouh, dah bersara, tapi yang peting mood,,mood tu takkan lari,,muehehehe

Siti Farah said...

@fiq.mood puasa tu tetap ada sebab kalau tak puasa takleh raya.. ehehehe :p