Video skandal seks!!

Hye hello,hello hye

kabare kalian semua? Aku biasa biasa aja... Hahaha.. Soalan yang sesuai ucap masa pagi aku bagi kat korang time malam plak.. Tapi ada seorang kawan aku ni pernah cakap, 'takpa ucap bila pon, mana tau pagi hang sihat tiba malam hang demam ka.pasai tu aku dok tanya banyak kali' ... Hehe..walaupun itu sekadar jawapan untuk melepaskan diri dia, tapi ada betulnya jugak apa yang dia cakap tu.

Ok dah!!! Stop mengarut cik Farah oi!!! Back to main topik. Pasal politik. Tapi kalau aku cerita pasal politik tak bermakna aku berminat ngan semua tu. Tidak sama sekali kayh!!

Sekarang ni aku dah naik bosan, muak dan jelik dengan berita sekarang. Baik berita tengahari, berita terkini mahupun berita jam 8malam. Semua siaran tv berlumba-lumba dok siarkan pasal kes video seks tu. Adodoi... Seksa weyh, seksa.. Dok tayang mende yang sama jer. Setiap hari dan setiap masa. Yang pihak ni dok tuduh pihak sana, pihak sana plak banyak na statement nak melepaskan diri. Esok plak nak buat sumpah laknat bagai. Aku confirm masjid kat Sentul Baru tu penuh esok. Bukan setakat orang yang nak pergi solat jumaat, sekali ngan wartawan segala berita sampai kang. Pastu bersedialah dengan berita berita pasal kes tu kat siaran tv. Siap tunjuk playback lagi tu. Memang gila larh!!

Sebab ni la aku makin tak suka politik sekarang ni. Banyak sangat kontroversi dan konspirasi. Tak habis habis!!!

Harap harap lah kes ni cepat settle. Aku dah malas nak ngadap berita macam tu. Banyak lagi mende lain yang jadi kat Malaysia ni selain kes tu. Haissshh....

Mak geram nyah!!!

Sekian,

Comments

nanajuliana said…
setuju.cepatla selesai.tensen je.

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Apa itu SOM TAM?

Siapa nak bela HARIMAU?