Pavluk pengganti paul si sotong???

Morning guys,
bangun...bangun...bekpes dan mandi...hehe.tp korang mandi la dulu, aku kat sini kesejukkan lagi jadi jap jap lagi la aku mandi..hehe.
Td dok syok main game Diamond Rush kt hp aku ni,tiba tiba dengar berita pasal Pavluk. Siapa Pavluk ni? Pakwe aku ke? Hehehe.. Sudah tentu tidak.. Terang terang kt atas tu yg Pavluk adalah pengganti Paul. Jadi sudah tentu Pavluk itu adalah sotong jugak, sedara mara ngan Squidward Tantacle. Hehehe..
Aku ingatkan lepas Piala Dunia da takde da peramal macam Paul tu lg da. Tapi tak sangka masih ada yg percaya pd peramal yang tidak berakal tu..hehehe..well, kita semua tau yang haiwan ada otak je tapi takde akal. Aku pon tak faham kenapa diorang pilih sotong jadi peramal? Apa kelebihan si Pavluk tu? Nak kate hensem, sudah tentu tidak..nak kate pandai, x nampak pon Pavluk tu genius walaupun kepala dia besar.. Hehe..

Agak-agak apalah nasib Pavluk nanti..hehehe.. Kali ni Pavluk ramal team Barcalona menang. Moh kita tengok menang ke tak. Bagi aku,kalau menang pon kebetulan jer..hehehe.. Kalau kalah, aku rasa mesti Pavluk jadi lauk nanti..hehehe..

Sama-sama kita tunggu dan lihat.. ;)

sekian,
:p

Comments

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Siapa nak bela HARIMAU?

Apa itu SOM TAM?