Thursday, April 28, 2011

Esok aku tidak akan bersendiri lagi :D

Halluu...
Hye korang.. Aku dok syok layan cerita Nikita ni, boleh naik darah tinggi jugak la tengok cerita ni. Hehehe.. Darah tinggi ke kencing manis ke aku tetap suka tengok cerita ni sebab lagu dia best.. 'Saat Terakhir' , memang menusuk hati lah.. Teringat peristiwa yang agak menyedihkan la.

Sambil tengok cerita ni, teringat yang hari ni ayah tak call aku lagi. Jadi biar aku yang call ayah.hehe.. Aku call nak tanya pasal ayah jumpa doktor mata hari ni, tapi lastly ayah cakap yang ayah dengan mak dah otw balik hari ni. Tapi g amik anak ikan dulu baru gerak balik rumah.

Kesimpulannya, esok aku takkan rasa sunyi lagi sebab sorang sorang dekat rumah. Takkan rasa macam orang gila yang mengadap tv je hari hari. Takkan menahan lapar sebab nak taknak makan sorang sorang. Ada geng nak bercerita bila tengok cerita 'Sejuta Cinta Marshanda' dengan mak... Weeehhuuuu!!!! Seronok giler larh... Ni dok fikir nak masak apa untuk mak ayah malam ni.. Al-maklum, aku ni suri rumah separuh masa. Hehehehe...

Aku nak fokus tengok Nikita nih sebab nikita tu comel.. Tiut jew.... Ahahah...gedik betol aku ni!!!

No comments: