Saturday, January 29, 2011

Sengal Zone : Pukul 12 Ni !

Hahahaha…sanggup pause movie semata-mata nak join segment incik.Udin yang sengal nih. Jadi aku pon masuk dalam golongan yang sengal…hahahaha… :p

header 12

Aku tak ada idea nak sambung ayat, tengok ayat jer terus aku terfikir monyet, so aku letak monyet je la…hehehe… Khas untuk incik Udin yang sengal… Ambik nih!!!!

 

Pada pukul 12, saya berjalan jalan di depan rumah.  Tiba tiba saya ditarik oleh Monyet yang sesat ntah dari mana dan beliau turut membuat saya sesat, lalu saya dan monyet sama-sama sesat.

 

Okeyh-okeyh, sudah cukup sesat dah nih….Mau sambung movie…Good nite.!!!

Sekian,

Penulis yang tak bertauliah,

Sayalah :)

7 comments:

Deeyaudeen Sabri said...

haha.. best best ! :))))))

Siti Farah said...

hahahaha....ase macam lawak je ade la

lemolemo said...

monyet2, ish3....:D

Encik Luncai said...

salam kenal..usha dari blog sengal zone

jom join.. Pencarian Blog Paling Ringan, Ideal dan Berat 2011

Miss Ran said...

monyet y disalahkan pulak hehe

dtg dr blog sengalman

~Saya Buncit~ said...

haha..ape kesudahan monyet tu??hehe..follow sini..

Siti Farah said...

Encik Luncai >> salam kenal jgk!!!
Miss Ran >> hehehehe....setentunya monyet tu yg bsalah...
Saya Buncit >> nt sy wat cerpen citer pe kesudahan sy n monyet yg sesat....hehehe....btw, TQ... :)