Karaoke, Bowling, Movie.

Salam Guys..

Kali ni nak cerita sikit jer…

Ari sabtu baru ni ada keluar ngan anak sedara aku, Siti, Mastura n Harmain. Mula- mula plan nak g tengok wayang kat Metro Kajang tapi last-last tak jadi sebab tak ada cerita yang menarik. Nak tengok cerita HaQ tak boleh sebab Kak iQa da booking tiket untuk hari Ahad.

Semua tak boleh, kitaorang pon berjalanlah ke Metropoint Kajang plak dengan hajat nak main bowling. Tup..tup ade tournament plak, so kenalah tunggu sampai 5.30pm. Memandangkan masa tu baru pukul 3ptg, kitaorang pon g la sebelah bowling tu kat tempat maen segala game tu. Tukar 4 token jer… 4 token = Rm 4 yer…haissshh… Yang tensionnyer, boleh dikatakan 80% machine tak boleh nak guna sebab telan duit tapi tak berfungsi… memang Kurang AjaQ la kan!!!! geramnyerrrr laaa hai….

Dapat main 2 3 game jer, Harmain plak syok maen Street Fighter segala tu… Dengan penuh konsentrasi tau…Tak cayer???

meh Tengok gambar ni sendiri….

IMG0630A

*Khusyuk betol dye…

 

IMG0631A

*Sempat ag tu nak pose muke terkejut.

 

IMG0634A* Sambung Game

 

 

Dah habis main game, diorang nak g KFC plak, disebabkan aku ni dah malas nak berjalan so aku decide nak g karok kat box jer SORANG-SORANG yer…huhuhu….kalau dah sorang, takyah la nak mengada g karok kat music box tu yer…hehehe… semua pelik tengok aku sorang…hurmmm… Pelik ker?? aku ase biasa jer… Bantai 5 Lagu… Cantek punyer susunan…

1. Everytime – Britney Spears.

2. Maneater – Nelly Furtado (lagu wajib)

3. Because You Love Me – Celine Dion (1st time)

4. I Don’t Want Miss A Thing – Aerosmith (sbb baru tgk Armageddon)

5. Bungaku Bakawali – Elly Mazlein

 

Haaa….Cantek tak susunan lagu dye??? hehehe…. Lagu Elly Mazlein bantai suara rock plak..huhuhu… OkEYH, Dah!!! Suara aku memang tak sedap macam makan cekodok cicah sos kayh!!! huhu…

5.18pm abes karok, g tengok bowling da kosong ke belom, tengok da ada kosong jer, cepat-cepat teks ank sedara aku nih…hehehehe….pastu kami pon main bowling…hahahaha….. Harmain pon main tau!!!

 

IMG0638A

*Mastura(kak wa) , Harmain, Siti (Kak Ti)

 

IMG0640A

*Harmain punye bola 7kg jer yer…

 

IMG0641A 

Tu belum ag korang tengok aku main bowling versi kidal…hehehe… Pada member- member, “bukan aku taknak main bowling ngan korang, tapi aku segan sebab aku kidal n bola suka melencong d saat akhir…huhuhuhu” …heheheh…

Abes Bowling, g beli aiskrim sebelum balik umah..memang syok makan aiskrim dalam hujan!!!

IMG0646A

hahahaha… Okeyh, tu untuk hari sabtu…

 

Hari ahad plak, aku keluar g tengok cerita HaQ ngan Kak iQa n Abg Zul…huhuhu….Rindu sama kak iQa… :p

Cerita tu, OK laaaa……

okeyh!!! tu jer….

 

pendek tak kali ni??hehehe..

p/s : Gambar tak berkualiti sebab Hp asyik jatuh jer…n lighting tak cukop..huhuhu.. :p

 

Sekian,

Penulis yang tak bertauliah,

Sayalah… :)

Comments

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Apa itu SOM TAM?

Siapa nak bela HARIMAU?