Sunday, July 22, 2012

Antara Cita-cita dan Tanggungjawab.

Salam guys,

Erm.. Dalam tempoh sebulan ni aku dok dilemma nak pilih yang mana satu. Antara sambung belajar atau jaga parent aku yg tengah tak sihat sekarang nih.Beratnya pilihan dan dugaan bagi aku. Dua-dua penting sangat. Kena plak mak dok desak aku sambung cepat dan abes cepat coz nak aku kawen cepat. Eh! Da ada calon ke?

Ada yang cadangkan aku teruskan niat sambung belajar tu coz parent makin tua, takot diorg tak sempat nak tengok aku berjaya. Erm.. Betul gak tu. Dan akak pon cadangkan aku sambung je terus.
Tadi mak cakap yg ayah kata tengok aku da macam taknak study lagi je. Aku pon jawab "bukan taknak cume tak sedap hati bila mak ayah tak sihat cam sekarang ni". Mak pon diam

Nak wat camne, memang itu yang aku rasa sekarang ni.

Esok lusa nak g Kajang dah. Sabtu daftar degree. Tiket bus pergi balek pon dah beli. Name je ada kereta, tapi naik bus juge..

Setakat ni je la. Nak tidur standby sahur. :-)

No comments: