Sengal Zone : Polis Sentri

Salam Guys n Uncle Sengal… :)

Baru jer petang tadi dok bercerita pasal main teng teng, dan dan uncle sengal ni wat citer sal polis sentri plak…. Tergolong dalam games zaman kecik comel lote dulu la nih…heheheehe…

So, sambil- sambil dok dengar Lagu InsyaAllah versi melayu nih, aku pon cepat cepat la join segment nih sebab da bosan dah ni..ehehehe…

Cerita tak ceriita la, tapi segment…Hahahaha…mari dekat..mari dekat… Lai..lai… (bukan buah lai yer..)

 

header 12

sengalzone

* leh klik kat gambar nih or SINI :)

Tak silap aku, last aku main game ni masa umur aku 10 tahun… sekarang aku dah nak masuk 21 tahun so lepas tolak tambah darab bahagi, kira kira dah 11 tahun lah aku tak main polis sentri nih!!!

Setiap kali aku main, mesti aku jadi pencuri tak tahu lah nape. Walaubagaimanapun,aku ni seorang yang nakal… hehehehehe.. (tumbuh tanduk) … Masuk jer turn aku dok kira “Polis Sentri, Want to jaga, Polis Mati, Pencuri Jaga” aku suka suki jer jadikan diri aku polis…hehehehe…. tapi sebenarnyer, penat jadi polis nih sebab nak kejar semua yang ada… Jadi, aku prefer jadi pencuri jer la…hehehehee… cepat sikit abes game, aku ni bukan suka nak berlari sangat pun… huhuhu….

Nak tau kenapa aku malas nak berlari? aku ni kan tak cukup tinggi sikit berbanding member yang lain, jadi langkah aku pon kecik jer.. lepas tu aku ni kurang stamina sebab masa kecik kecik dulu aku ni agak montel orangnya, memang lari pon slow jer…kura-kura pon leh challenge aku tau!!! hehehehe…. OK tipu!!!! kalau aku lari selembab kura-kura, itu berjalan namanyer sedangkan FiQ (kura-kura yg aku bela skrg) pon leh gerak dgn laju dan pantas tau…hehehehe…. camne pon, aku tetap akan jadi orang pertama yang kalah…hehehehe…sebab aku tak reti nak lari laju….siyes weyh!!! aku tak tipu…memang slow…hehehehe…So aku rasa aku lari dalam 100m/20sec kot…hehehehe…. :p

Ok lah, aku mau sambung kerja lagi….sebulan jer ag nak final exam… terasa syg lak nak meninggalkan member2 kat UNiSEL ni nanti…huhuhu.. :(

GTG,

Sekian

Penulis yg tak Bertauliah

Sayalah :)

updated: leh plak lupe letak header…hahaha…tak diterima pon xpe..janji dpt kongsi citer…. :p

Comments

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Siapa nak bela HARIMAU?

Apa itu SOM TAM?