Tuesday, February 1, 2011

Baru Tersedar Dari Mimpi.

Salam guys,

Hari ni dah masuk 01/02/11, dah genap sebulan kita lalui tahun 2011 ni. Ye,masih awal tapi dah banyak suka dan duka yang aku hadapi. Tapi, bukan tu yang aku nak cerita kat sini. Mungkin kali ni agak personal ceritanya, sebab aku baru tersedar yang… erm…hurm…errr….

aku dah nak masuk 21 tahun dan En. Future Hubby dah 23 tahun. Rasanya baru semalam umur dia 21 tahun dan aku 18 tahun.Tak sangka masa bergitu pantas meninggalkan kami. huhuhu…

IMG0876A *ni masa 2009 kot x silap..

DSC00727

*ni yang 2011 punyer…

Okeyh, tu jer aku nak cerita…hehehehe….

Sekian,

Penulis yang Tak bertauliah

Sayalah :)

 

p/s: tetibe terfikir… “bila mau kawin?” … hehehehe… gatal betui laa!!! haahahahaha…. :p

No comments: