tentang aku....

aku farra.....
remaja yg bru jer nk tamatkn zaman 19thn pd thun akn dtg...kehkehkeh......
ok la......aku ni periang but sometimes aku juga snsetif yg teramat orgnye...juz aku x tunjuk jer....
dlm mse yg sme aku ni agk garang...tp kt umah jer la....
aku x ske marah2 org....tp klw thp ksabaran aku da ilang,fhm2 jer larh....
even aku ni 19,prangai aku ade lg yg cm bdk2....
(ni pujaan hati ku....mr.spongebob squarepant...)
still layan kartun n otk gler2 cket......
(ni plak hero terpantasku mr.roadrunner...bip..bip)

aku ni agk mnje orgnye.....al maklum aku juz ade abg n akak jer......xde adik coz aku la adik....hihihi
aku syg fmly aku sgt2...ye r,sape x syg fmly kn....
and aku syg ank2 buah aku yg cute2 tu......(yg da besar pon aku syg gak)
skg ni aku study ag......course IT.....agk besh n ssh r gak....tp xpe..layan jer...
ckp sal yg tersayang,aku da ade org tersayang.....sape?biarlah rahsia...
cik abg aku tu x ske nk tunjuk2 diri kt org ramai nih...
nk wat cmne.....nseb bdn...
cmne pon aku tetap syg dye...syg sgt2......
klw sal mmber lak,aku ade rmai mmber.....
yg btol2 bleh ngam ngan aku,aku lom jmpe ag......
tu mungkin 1 ari nnt...ye r,mmber kt tmpat aku blaja ni pon aku bru knal...
so cmne nk kautim lbey2 nnt....
da r.....aku da ktandusan idea.....
xtau nk ngarut pe ag da...

Comments

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Apa itu SOM TAM?

Siapa nak bela HARIMAU?