kenapa aku bersedih.....

ayt skema je kn.......
tp knpe aku nk cdey2........aku pon xtau nape......
bak kate bf aku,mungkin aku jer yg snsetif lbih........
girl....bese la.....ad time dye kn.......
tp kli ni aku btul2 sensitif n terasa dgn org skeliling aku......smpai thp mgalir airmata tu.......
n 2 3 ari ni aku lg slesa dok sorang2 dr join group aku.....
maybe that's better for me.......
ble aku join diorang,aku akn trasa dgn diorang.....
tp ble aku sorang2 aku xkn pk sal diorang n aku akn pk sal diri aku sndri jer.......
tgk.....skg nk mnaip pon xde mood.....
laen kli je la smbung.....
nk siap2......sat ag blek kajang....
ade hal cket..........nk p amik ic aku yg da lme pjabat pndaftaran tu smpan.....hehehehe......
tatatata....

Comments

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Apa itu SOM TAM?

Siapa nak bela HARIMAU?