hari ini dlm sejarah......

ni blog pertama yg aku ade......
sajer2 xde keje nk wat kn....
so tgn aku ni pon menggatal la sebok nk join blogger ni....
aku ni bkn jenis yg pndai bercerita or wat cerita....
but i'll try my best larh....
x slh kte mencuba......
mlm ni agk boring......roommate aku da nyenyak tido....
sedangkn aku xleh nk lelap langsung....
ni yg wat aku jeles nih....xpe2,next time aku bg dye jeles lak.....
pg2 buta aku da start ngarut sedangkn sok pg aku ade klas....
ntah kul baper r aku nk tido nih.....
cian kt diri aku sendiri...(sob....sob...)

memandangkan ni blog ptame aku,aku harap sgt2 yg korang leh bg komen
yg agk bernas so aku leh blajar cmne nk jd hebat dlm kes mngarut-ngarut nih...
komen jgn x komen....
cm org tua2 slalu ckp
"buah cempedak d luar pagar,
amik galah tolong jolokkan,
farra budak baru blajar,
klw slh tolong tnjukkan..."huhuhu...
pg2 aku da bpantun...hihihihi=)....

sebenarnye mata aku da start ngantuk tp aku tetap xleh tido...
xpe2....
bia aku pk pas ni aku nk ngarut sal ape plak.....

pd sape2 yg da ade blog tu kn,tolong la bg tnjuk ajr or nsihat ke eyh...
x mo la komen yg leh wat sakit aty....
tp komen yg leh wat aty eppy....(mmilih plak)

Comments

Melz said…
betol tuh fara :) x salah kite mencube.. semua orang yang dah lama berblogger nie pun.. Mencube juge first² :)

p/s selamat berblog okeh :)
Unknown said…
thanks melz...i'll try my best kay....

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Apa itu SOM TAM?

Siapa nak bela HARIMAU?