Monday, October 12, 2009

geram thp melampau...........

ok.......keje carut mncarut ngarut mengarut akn bermula.....hihihihihihih......
puas aku pk topik ari ni......lastly dpt gak pointnyer.....
ni sal dak umah aku yg 2 ekor tu...(spesies d ragui)......
aku mmg sakit aty ngan diorang dr awk sem ag.......
nape la aku dpt budak serumah cm diorang tu????knape????dugaan betul la.........
sakit jer rasa...........
ok la.....aku x kesah kalo diorang nk wat hal sendiri.......nk smoking ke?nk bogel dlm umah ke?ape ke?
jnji JANGAN MENYUSAHKAN AKU!!!!!!!!
bab tu yg aku sakit tu.........
"ko da la dok 1 umah ngan org lain tolonglah hormat kteorang ni.....ko ingt kteorang ni ape?tukang cuci toilet awam korang?tukang sapu sampah korang..?woi mangkuk ayun + mangkuk tandas......bleh blah la korang......
cm gudgud jer.....padahal cm hampeh..........x bersyukur punyer manusia.......ingt korang jer bayar sewa?aku pon bayar la sengal........."
aaarrrgh......aku mmg sakit aty tul skang nih......
tggu nak mletup jer.......
diorang tu harap je muka lawa tp prangai busuk cm toilet awam yg da rosak flush tu.........
da la mcm org x reti gne toilet......masuk n kuar jer msti bau cm toilet awm...........mmg x reti gne toilet punyer manusia....
ank buah aku yg kecik tu lg pndai la..........bodoh punyer mnusia......
da tu pasal kes kat dapur lak......
kteorang x kesah klw stakat nk pnjam pggan mangkuk or sudu garfu....but pliss laaaaaaa...........
tlg ltak kt dapur blik.........sengal punyer manusia........
ni wat harte plak......banyak cantik muka ko......aku lg cute la......hahahahahaahaahha........
baju mahal2 mmpu beli.....tp sudu+garfu+pinggan+mangkuk korang x bleh bli plak......
miskin da ker?
then nk lebih2 plak tmpal notis kt dapur soh kemas dapur n kasi bersih.....
"hello........ko yg mkn x reti cuci nk salahkn kteorang lak......da la brg kteorang ko wat harta...nk lebih2 plAk......"
x sedar diri punyer spesies.....paku dulang paku serpih......kate kteorang ko yg lebih k!........
mmg thp ksabaran aku d cabar skg nih.....
jgn ingt aku kecik,hati aku kecik gak la ea......
ko silap la mangkuk!............
setakat korang aku x heran la beruk!!!!!!!.....
arrrgh.....geramm,............
kalo ade yg bace tlg bg komen pe patut aku wat dgn spesies yg d ragui tu.........

No comments: