RM10.75

 

Assalamualaikum guys,

Selamat BerHari Khamis.. hehehe… okeyh, stop hehehe tu!! Serious Jap, Pagi tadi dapat tahu yang pengasas Apple kene geget “Steve Jobs” dah meninggal akibat Kanser Pankreas. So, RIP “SJ” ..

Haaa!!! Mode Sempoi balek… Tengok tak Nilai RM10.75 tu??? hheehehe.. itu bukanlah earning Nuffnang atau ChurpChurp aku, tapi itu adalah hasil yang aku dapat lepas kemas almari aku yang berselerak tengahari tadi.. hehehe..

Photo0780 Ni barang barang dalam beg-beg kecik aku.. hehehe… pas dikeluarkan, inilah rupanyer.. memang berselerak… :p .. Lepas tu asingkan semua barang ikut geng diorang, ni yang aku dapat…

Photo0783

Koleksi name card yang baru aku rembat.. hehe.. yang Hairazone tu saloon tempat aku memanjakan diri.. :p

Photo0785

Tiket wayang yang baru menjadi simpanan.. yang lain kat umah pahang. hehehe.. nampak sangat sem ni aku jarang tengok wayang.. Ye la kot.. :p

Photo0790

Segala resit n atm resit yang aku kumpul ntah dr bile ntah. aku pon tak tahu.. hehehe.. tapi tu la, bila di kira balik berapa banyak resit yang ada, aku rasa aku da bazirkan RM21 sebab keluarkan duit kat bank lain. hurm.. buat makan lagi bagus kan duit tu… :(

Photo0794

Oh ye! Aku suka kumpul botol kaca, tak kesah la ape saiz pon. kat stor umah aku ada sekotak botol kaca Ribena Sparkling tu. hehe.. ni botol lens nih. Sape ada botol kaca yang comel, meh derma kat aku meh! hehe.. :)

Photo0791

Haa!!! ni la yang RM10.75 yang aku dapat kumpul tu.. hehehe.. kayo weyh!!!:p

Photo0793

Memandangkan aku tak guna pon Can Glass nih, so, jadi tempat aku letak syiling jer la yer.. hehehe.. pon comel bila bersemadi dalam almari aku..

 

Tu la hasil yang aku dapat bila kemas almari yang berselerak tu. Baju pon dah tersusun rapi jer.. ahahahah.. sedap mata memandang, ase cam nak bukak almari tu dan tenung doplohpat jam! :p

 

Sekarang aku nak chow.. nak pk ape yang patut aku makan malam ni dan dengan siapa aku makan.. heheehe… tataaaaa… :)

Comments

bell said…
bg la saye duit tu!!! thx :)
Unknown said…
@bell tadi mtk tolong kemaskan, awk taknak.. kalau tak, mesti awak dapat.. hehehe.. :p
zulkoa said…
baca entri ni..rase nak kemas bilik laju laju..hehe
Unknown said…
@ubi ahahaha... kemas cepat.. mane la tau kot kot leh dapat seploh hengget gak ke! :p

Popular posts from this blog

Laksa Vietnam ( Bansong)

Apa itu SOM TAM?

Siapa nak bela HARIMAU?